tisdag 4 oktober 2011

I'm back!

ÄNTLIGEN är jag på benen igen! 
Efter tre helvetiska veckor har jag nu lyckats ta mig till skolan både idag och igår! Jag går på halvtid hittills dock, eftersom jag fortfarande har benmuskler och annat att ta igen som gör att det är lite snött med ork så att säga. Men det är stöööööööört skönt att vara tillbaka verkligen, att få tillbaka lite rutin, träffa alla underbara estetare igen och bara ha en anledning att gå upp ur sängen på morgonen. Underbart. Jag längtar tills jag är helt återställd. Jag vill sjunga. Massor. För jag är så glad nu. Trots att jag är väldigt stressad över allt skolarbete som måste tas igen, och att jag fysiskt sett har en bit kvar.  
  Trots det är jag så glad. För jag är så himla kär. Just saying. 

På tal om bananer är det Professor McGonagall's födelsedag idag :3 
Alla Potterheads vet det nog redan, och resten bryr sig inte, men iallafall.
I salute you, awesome old lady.


"Have a biscuit, Potter."
"I don't want one."
"I insist."

kärlek till henne ♥


Nu ska jag äta bullar! Cheerio :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar