onsdag 12 oktober 2011

eftermiddagen i bilder

Efter en kort men intensiv skoldag bussade jag hem till Isa! 
And this is what happened:
(jag lever rövare med systemkameran, höhö)

~

In preparation for the awesomeness of kycklingwok:


Innan Petra börjar knapra:


Efteråt, typ tio minuter senare. Omnomnom!


Träd.


Klara kom förbi med de här sötsakerna!



Sveriges snyggaste strumpor:


Wok in progress.
Kan avslöja jag i detta ögonblick var så hungrig att jag dog lite o.o


Isa har labradorögon~


VÄRLDENS UNDERBARASTE FÅTÖLJ!!! 
Oh hjälp, jag vill ha den.


Nya favoritskjortan? Mycket möjligt! Tack Klara :3


En feleton med en säl och en koala i. Där ser man. 
(det gick lite segt med pluggandet, ja)


Lilla Nisse


Avslutningsvis: tea and serious studying.


Det blev en vacker dag!
Cheerio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar