måndag 26 september 2011

fortfarande sjukt sjuk


  Good day people! 
  Jag har nu legat till sängs i körtelfeber i två veckor, och först nu har jag tillräckligt med energi för att ens blogga. Det suger verkligen att vara så här sanslöst sjuk. De första tio dagarna hade jag 40 graders feber, så då kunde jag inte göra mycket annat än att sova om dagarna. Nu har febern gått ner och trots ett sjukhusbesök dagen till ära är jag ändå relativt pigg med tanke på min situation, och mitt största problem just nu är den förj*vliga slemhostan som tar död på mina lungor. Men lever gör jag iallafall. Det kommer att ta ett tag innan jag kan gå ordentligt igen och orka saker dock, jag har knappt kunnat äta på hela den här tiden och därför tappat flera kilo, väldigt oönskat förövrigt.
  Som tur är har jag både HIMYM s7 och Glee s3 att roa mig med, andra episodsläppet är imorgon och på onsdag om jag minns rätt. Det är bra.

  Jag saknar min koala för övrigt. 
  Cheerio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar