fredag 14 oktober 2011

kort fredag med myskväll

  Kära fredag, med bara drygt två timmar skola. Trots min brist på förberedelse gick bokdiskussionen på sblocket förvånansvärt bra, och det är alltid mys att träffa mina små fiskvänner :3
  Eftermiddagen blev faktiskt riktigt produktiv, jag städade mitt rum riktigt ordentligt och det behövdes! Asmycket damm, som om det inte blivit städat på mer än en månad. ...wait, that's the way it is. Jag var ju sjuk i tre veckor, just det. 
  Anywhu, Kvällen spenderades hemma hos bästa Hanna med hårfärgning, massa mat, fruktsallad och Idol (jag fick lite panik när alla glömde sina texter. Uuuuuuuhhh.) Jag var superinställd på att ta massa bilder, bara för att jag har lovat mig själv att blogga med bilder varje dag den här veckan, men jag glömde bort det helt så det blev bara lite derp på slutet, höhö. 
  Nu ska jag pysa mig i säng, så jag kommer upp imorn, har mycket att göra! 
  Yesh. Night!

Hanna andas ånga! Värsta draken. ...fast det syns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar