måndag 6 juni 2011

UppCon:11

här kommer ett bildregn från UppCon:11 i Uppsala 3-5 Juni!

peppen på tågstationen!

~ köande ~
till Jolle som inte får nog av minecraft :3
bokar in!
tog förvånansvärt lite bilder på cosplays :o Belonna här anyway!
den är åt rätt håll, det var jag som låg uppochner.
pärlpyssel! sälen gör en säl, såklart ^w^
karaoketävling
middag!
Lina Inverse / Pikachu!
Sara's awesomesnygga cosplay :'3 (plus Danel's öron)
King Bradley utan ögonlapp!
Daniels awesomesnygga mustasch (som jag målade, höhö)
min Vivi-outfit :3
världens sötaste gäng.
söndagens frukost!
~ ♥ ~

~ Cosplay SM ~
fluff! så stilig ♥
Daniel i mina goggles. Fuck yeah.
Jag i Daniel's Ace-hatt. Fuck yeah.
efter utcheckningen såg vi cookiemonster 8D
gorgoeus!
BK-käk i gräset utanför stationen
THE OCTOPUSES
he's coming to get you...!
asflashigt ju.
angry octopus hittade en elefant :'3


Det var underbart, som alltid.
NärCon nästa dådå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar