torsdag 30 juni 2011

artwork update!

Som ni säkert noterat har jag ju en separat flik på bloggen för att lägga upp teckningar och sånt på. Jag funderar på att skrota den och lägga upp allt på samma ställe istället... Så det här blir provgången för det :3
  Igår blev jag lycklig ägare av två nya ritblock! ^^ Jag började få lite panik eftersom jag bara hade ett blad kvar i det som nu har räckt i ett och ett halvt år... så fick jag ett nytt! Plus ett i A3-format, vilket jag har varit väldigt sugen på länge :3 Jättebra att ha eftersom det blir både snyggare och roligare att göra detaljerade bilder på större papper.
  Anyway, jag la de två första sidorna i A3 på Star Wars-fanart! Nackdelen med A3 är att jag inte kan scanna in det i datorn, men foton på bilderna för duga. Med en dålig kamera. Så länge. I'll figure it out.
  Så, ta-daaah~!

Bild 1: Ja, mitt herrskap, det är prinsessan Leia topless. Jag fick faktiskt idén till det motivet från How I Met You'r Mother :3 I season 4 är SW ett hett diskussionsämne, och vid ett tillfälle tecknar Ted Leia topless till Barney. So I figured I should too :3
Bild 2: Boba Fett. Just because he's awesome och jag vill cosplaya honom nån gång :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar