söndag 26 juni 2011

min midsommar

Jag har ganska precis kommit hem från en helmysig midsommar i Stockholms skärgård med helmysigt folk. Denna helg har innefattat bland annat:

Att lyssna på freestyle på bussen

Apelsin

Lycka

Swooshande på motorcylel

Star Trek-utbildande

What irony is

Tre timmars kvällspromenad

Sju sorters blommor

Mys

Ofrivilligt badande från båt (att ramla i alltså)

Te

Brittisk action-parodi

Gitarrande

Att det går bra att det är falskt, om man sjunger på tyska

Glass

Att åka hem

Sakna


Så värt. Så extremt värt. Fem veckor tills nästa gång då.

Det här är förövrigt en bråkdel av min skivsamligt, det jag tog med mig på bussen! Jag är en sån där fattig tonåring som varken ägen iPod, spotify premium eller ett ordentligt minneskort till mobilen nämligen. Då kör man på teknik à la 90talet! Booyah!

Uppifrån, från höger till vänster:
The Bends - Radiohead
Revolver - The Beatles
Sounds of Silence - Simon & Garfunkel
Harry Potter and the Philosophers Stone - The Soundtrack
Under My Skin - Avril Lavigne
Colin James - and The Little Big Band
Past Masters Vol 2 - The Beatles
Juno - The Soundtrack
Greatest Hits - Blink182
Greatest Hits - Simon & Garfunkel
Hair - The Soundtrack
Motown Classics
Tyrannosaurus Hives - The Hives
Julklappsplattans från Klara

Totally awesome: YES.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar