måndag 21 oktober 2013

London in October: Part 2

  Warner Bros Studio Tour: The Making of Harry Potter

  No need to get over excited, detta är bara en teaser. Jag har bestämt mig för att göra en separat serie inlägg för denna upplevelse, annars skulle ni inte få reda på något mer om själva London förrän efter jul. Så jag kommer att lägga upp saker från The Making of HP och resten av resan parallellt, najs va? Ja, det blir bra det.
  Men ett par bilder ska jag visa i alla fall.


  Vi slog på stort och körde på fancy couple style! Jag med tweedbyxor från vintagebutiken Tidens Melodi i Karlstad, matchad med röd jumper, (fusk)pälskrage som jag fått av darling Isa, sammetsfluga i håret och min favoritkappa från H&M. Min stiliga man i (fastän det inte syns här) buteljgrön kavaj, ljusgrå skjorta och rock. And yes, house themed colours for the both of us.


   En tunnelbana plus bussresa senare möttes vi då av detta. Jag bokstavligen skuttade upp och ner och klappade i händerna, vilket ackompanjerades av ett never ending "oh my god oh my god oh my god". Vi fick (efter visst besvär) ut våra biljetter och klev in i vad som skulle bli ett fantastiskt äventyr. 

  To be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar