torsdag 5 september 2013

Come October, and we'll meet again

London.

  Yayayayayayayayayayayyy! Jag är så himla glad! Igår bokade vi flyg, så i mitten av Oktober bär det av. Jag och Magnus, fem dagar i den underbara staden i det underbara landet. Åh, så jag har längtat. 
  När jag gick i sjätte till nionde klass var jag med i en flickkör som åkte till England och gjorde Luciatåg, så då hade jag lyxen av vara där en gång om året. Plus att jag var i London med familjen ett sommarlov där någonstans. Magnus har aldrig varit där, och jag har mycket jag vill visa honom, och mycket jag vill göra! Camden Market, Hyde Park, The Sherlock Holmes Museum, Denmark St, Picadilly, Abbey Road... och sist men inte minst, det jag ser fram emot mest av allt; Warner Brothers Studio Tour - The Making of Harry  Potter. Aaaaaaaaaaaaaahh! Jag sitter nästan här och klappar händerna i glädje som den hysteriska säl jag är. I can't wait. 
  Detta är ju då det förhållandevis stora undantaget i mitt "absulouta shoppingförbud". Yeah, you see, right?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar