fredag 17 maj 2013

Ledig och lat

  Eftersom jag är klar med mitt projektarbete så har jag inga lektioner på fredagar, vilket är så skönt. Att få vakna av sig själv på morgonen är faktiskt nåt av det bästa som finns. Det enda jag har planerat idag är att träffa Isa och fixa med lite balbestyr inför studentbalen på måndag, samt att åka till sömmerskan Nadia som gör min klänning. Den är fortfarande inte riktigt klar än, men den kommer att bli fin. Dessutom har min vän Linn gjort ett superfint hårsmycke till mig! Men jag visar inget än... :3

  Anyhow så har jag hittills inte gjort något annat idag än att tittat på Doctor Who och druckit kaffe. Och det tänker jag fortsätta med ett tag till tror jag. Sen får jag väl göra nånting vettigt också, som typ plugga. Eller pyssla lite. 

  Denna serie är verkligen bra. Verkligen. Och David Tennant är lite för charmig för sitt eget bästa, måste jag säga.

image
image image


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar