torsdag 25 april 2013

Försöker att få rätsida på det hela

  Hej och hå, nog har man fullt upp allt. Jag har nu gjort min första sökning till jazzlinje på folkhögskola, i Bollnäs. Det gick sådär (jag var sjukt nervös) men det var en väldigt bra erfarenhet och jag träffade så trevliga nya människor, så det gör inget. Kändes bra att det inte var där jag helst ville komma in liksom. Nästa vecka är det dags för Lunnevad, sedan Ingesund och sist Sjövik. Fullt ös, medvetslös. Men det är väldigt kul.
  Jag har även lyckats få koll på lite annat, har fått datum för tenta av engelska, vet vad jag behöver göra i andra ämnen och så för att kanske få ett lite högre betyg, om jag har tur. Så sjukt trött på skolan dock, så vete sjutton om jag orkar...

  Vädret är underbart! Satt ute och fikade nyss och njöt av solen. Det är verkligen helt sjukt hur mycket lyckligare jag blir av den. Vilken tur man har, att det kan vara så lätt ibland.
  Imorgon ska jag hälsa på min pojke igen. Det är bäst. Bara en tågresa bort, det är ju inte så farligt egentligen. Man får se det från den ljusa sidan. Och snart blir det bättre, om jag har tur. 

  Firade Ella Fitzgerald's 96:e födelsedag idag, med lite rulltårta och chips! Fantastiska kvinna, alltså. Tänkte visa en liten video som Magnus skickade mig härom veckan. Helt sjukt. Jag tappade hakan i golvet, har fortfarande inte hittat den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar