söndag 11 mars 2012

Drömmer bort dagen, igen.

  Trots att det är en superfin dag har jag bara suttit inne och ugglat än så länge. Har försökt att på riktigt börja planera sommaren lite, och skriver massa cv'n för olika sommarjobb. Det är märkligt, det är inte ens april än, men när man bokar in saker att göra vecka efter vecka framöver känns det nästan som att sommaren redan är över.
   Resten av dagen kommer med säkerhet att bli som en helt vanlig söndag, sista minuten-övande och plugg som jag borde gjort tidigare i veckan, tumblr, allmänt latande, och rep med vokalensemblen.
  Jag kan även avslöja att jag har en ny hårfärg! *donndonndonn* En bild på den kommer när jag har tid. Det blir säkert nån gång nästa månad, när färgen gått ur xD Nädå, så snart jag kan. 
  Trots att skolan känns motsträvig just nu ser jag ändå lite fram emot nästa vecka. Imorgon ska jag på andra lektionen av historisk fäktning, det ska bli varmt och soligt och min pojke kommer hit på fredag. 
  Det är bra grejer det. 
  Cheerio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar