lördag 7 januari 2012

Efter klimaxet kommer den vanliga nergrävningen i brittiska mord och onyttigheter

God kväll där ute~ 
  Oh, I've been busy. Hade ett fantastiskt nyår på Livskraft, och efter det ännu bättre dagar hos världens bästa pojkvän (true story). Nackdelen är att när man först blir sådär hög på livet är att man efteråt ramlar ner, liksom. Jag har kollat massor med Sherlock och Midsomer Murders i mitt mörka rum, och till mitt förtret ätit allt för mycket choklad. Bleargh. Fast Sherlock är bra. SJUKT bra faktiskt. Förövrigt ljuder Ingrid Michaelson i högtalarna och jag har drygt ett halvt garnnystan kvar på tubhalsduken jag håller på att sticka. Det är mysigt, men jag längtar ändå. Tillbaka, och framåt. Och allmänt bort.


Nu ska jag rita hemlighetsfulla drömvisioner och titta på Mission impossible. 
Smell ya laters~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar