måndag 1 augusti 2011

en sån där vacker dag

  Grejen med sommar är att man vaknar så tidigt på morgonen, eftersom det är så ljust ute. Innan tio (woow) var jag uppe och knåpade cosplay! Sydde dit lite detaljer på Nana Osaki, Ai Yasawas karaktär, som jag ska åka till Linköping och NärCon som på torsdag. Det blir asbra x'3 mhihihihii~ Sedan tog jag en cykeltur upp till stan för kaffe med några konventspolare, och fick samtidigt tag på ett nytt superrött läppstift ^w^ 
  Högeligen trevligt. 
  Eftermiddagen spenderades hos Hanna, som kom på att det tydligen var jätteroligt att blöta ner mig med en sån där blomsprutagrej. KUL. x] 
  Till kvällningen fick vi familjebesök, lek och stoj hela kvällen med barn och världens sötaste hund (som jag visar imorgon, om mobilen och datorn vill samarbeta då). Väldigt mysigt, och fett uttröttande. 
  Godnatt. *somnar på tangentbordet*
lilla jag och fina hannut. hennes brills är stora på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar