söndag 24 juli 2011

greetings from space

  God förmiddag!
  Nu var det verkligen evigheter sen jag uppdaterade... igen... -____-"" (förlåt, förlåt) Det beror i och för sig mestadels på att jag direkt efter jag varit på Ödets Premiär, som jag skrev om sist, åkte till sommarstugan uppe i norrland, som är basically så isolerad från omvärlden som en stuga kan vara. I år sa vi nämligen upp telefonen, eftersom ingen använde den. Egentligen så borde jag vara där fortfarande, men jag rymde till Grisslehamn. Eller snarare så märkte mina päron att jag började bli smått desperat efter en viss persons sällskap, så de gav mig bussbiljett i tidig födelsedagspresent (^____^) 
Mina gitarrfingrar ömmar, jag är trött som en idiot och dessutom smutsig i håret. Men jag mår så fantastiskt jävla asbra. Du vet att det är din förtjänst. *nodnod* 
  Harry Potter var förövrigt fantastisk, jag har aldrig gråtit så mycket i en biosalong förut. Om sju dagar är jag sjutton, och om elva är det NärCon. 
  Kärlek på livet :'3
  *goes back to isolation*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar